Besoj se të gjithë keni dëgjuar që ushtrimet fizike duhet të jenë një aktivitet i panegociushëm sic është larja e dhëmbëve. Për t’u ushtruar, ka femra të cilat kanë mundësinë të zgjohen që në orën 5 të mëngjesit dhe të vrapojnë deri 8 km, disa të tjera preferojnë të djersijnë pas orës 5 së mëngjesit, ndërsa disa të tjera pak më vonë ose fare. Por pyetja e madhë shtë: Ka rëndësi se në cfarë ore ushtrohemi? Si është më mirë: ushtrime në mëngjes apo në darkë?

ushtrimet fizike
Zbulimet janë të dy anshme. Një studim nga Universiteti Bangor sygjeron se ushtrimet janë më mirë në mëngjes për femrat që kanë punë stresuese. Fiziologët kanë gjetur se edhe pse lodhja mendore pas punë nuk ndikon muskujt, është më mirë të trajnoheni në mëngjes kur mëndja është e freskët.
Në anën tjetër, ushtrimet e darkës mund të jenë më të mira.Nga një universitet mjeksie u gjet se ushtrimet pasdite ndihmojnë në përmisimin e cilësisë së gjumit.
Për të dhënë një përgjigje më të qartë për këtë cështje trajneria e Hollovudit Ashley Bordon jep këshillat e mëposhtme.

Ndiqni qëllimin tuaj

Jo të gjitha ushtrimet mund të bëhen në mëngjes, kështuqë nuk keni përse të ndjeheni fajtorë nëse nuk keni mundësi ti bëni të tëra. Sipas Borden,  koha kur duhet të ushtroheni duhet të përkojë me qëllimin tuaj.
” Nëse doni të humbisni dhjam, është më mirë të ushtroheni në mëngjes me stomak bosh”- këshillon ai. ” Ushtrimet e nxemjes janë më të mira në mëngjes, dhe mund të bëni ushtrime për të përforcuar muskujt mbasdite. Por nëse doni ngrini pesha në mëngjes është e domosdoshme që ta nxehni trupin përpara.”

Gjeni orët tuaj të arta

Eksperimentoni duke u ushtruar në kohë në ndryshme të ditës që të kuptoni kur është më mirë për ju. Në momentin që e keni gjetur orën tuaj të artë, do të keni më shumë dëshirë të punoni dhe të shikoni rezultate më të mira.
“Meqënëse une e kontrolloj orarin tim, jam trajnuar cdo ditë nga ora 5 e mëngjesit deri vonë në darkë, por kam zbuluar se mbasditja është orari im përfekt. Niveli im i energjisë është i lartë dhe ndjej se trupi më është nxehur përderisa kam kohë që jam në lëvizje.”

Përzjejini ushtrimet

Pa marë parasysh cfarë kohe dëshironi të ushtroheni, të kryerit e ushtrimeve të ndryshme në rutinën tuaj do t’ju mbajë të motivuar që të lëvizni.
Një arsye tjetër përse Bordon preferon të ushrohet mbasdite është sepse ushtrimet e ndihmojnë të ndajë ditën dhe ndihet shumë mirë mendërisht. Gjithashtu asaj i pëlqen të përzjejë rutinën.
“Sot ushtrimet e mija janë mjaft mirë të balancuara. E ndaj orën në 10 minuta hapa në vënd, 20 minuta nxemje aktive dhe 30 minuta ushtrime intensive. Bordon shpjegon se në ditë të ndryshme i alternon ushtrimet.

Jini fleksibël

Fleksibiliteti nuk bën mirë vetëm për trupin, por ndihmon dhe për arritjet tuaja në fitnes. Ushtrohuni cdo kohë të ditës, pra mos prisni derisa t’ju vijë koha e më pas të mos keni kohë fare. Edhe nëse keni kohë vetëm për strecing( tërheqje) në fund të fundit është më mirë se sa të mos bëni asgjë.

Jearta Caushi

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Powered by Blogger.

Recent Videos

Archives

Recent Video

/* * Easy Slider 1.7 - jQuery plugin * written by Alen Grakalic * http://cssglobe.com/post/4004/easy-slider-15-the-easiest-jquery-plugin-for-sliding * * Copyright (c) 2009 Alen Grakalic (http://cssglobe.com) * Dual licensed under the MIT (MIT-LICENSE.txt) * and GPL (GPL-LICENSE.txt) licenses. * * Built for jQuery library * http://jquery.com * */ /* * markup example for $("#slider").easySlider(); * *
*
    *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
*
* */ (function($) { $.fn.easySlider = function(options){ // default configuration properties var defaults = { prevId: 'prevBtn', prevText: 'Previous', nextId: 'nextBtn', nextText: 'Next', controlsShow: true, controlsBefore: '', controlsAfter: '', controlsFade: true, firstId: 'firstBtn', firstText: 'First', firstShow: false, lastId: 'lastBtn', lastText: 'Last', lastShow: false, vertical: false, speed: 800, auto: false, pause: 2000, continuous: false, numeric: false, numericId: 'controls' }; var options = $.extend(defaults, options); this.each(function() { var obj = $(this); var s = $("li", obj).length; var w = $("li", obj).width(); var h = $("li", obj).height(); var clickable = true; obj.width(w); obj.height(h); obj.css("overflow","hidden"); var ts = s-1; var t = 0; $("ul", obj).css('width',s*w); if(options.continuous){ $("ul", obj).prepend($("ul li:last-child", obj).clone().css("margin-left","-"+ w +"px")); $("ul", obj).append($("ul li:nth-child(2)", obj).clone()); $("ul", obj).css('width',(s+1)*w); }; if(!options.vertical) $("li", obj).css('float','left'); if(options.controlsShow){ var html = options.controlsBefore; if(options.numeric){ html += '
    '; } else { if(options.firstShow) html += ''+ options.firstText +''; html += ' '+ options.prevText +''; html += ' '+ options.nextText +''; if(options.lastShow) html += ' '+ options.lastText +''; }; html += options.controlsAfter; $(obj).after(html); }; if(options.numeric){ for(var i=0;i'+ (i+1) +'

    Chat


    Blog Archive